بهترین هود آشپزخانه

تاریخ انتشار ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

بهترین هود آشپزخانه

بهترین هود آشپزخانه

شما تا چه اندازه به آشپزخانه خود اهمیت می‌دهید؟ همان‌طور که می‌دانید زمانی که بحث به خانه و منزل می‌رسد، یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن آشپزخانه است. به همان اندازه که بوی برخی غذاها خوشایند است، تعداد بسیاری از بوها در آشپزخانه می‌توانند ناخوشایند و بیش از حد باشند. در اینجا است که لوازم پرکاربردی به نام انواع هود آشپزخانه به کمک آشپز و آشپزخانه می‌آیند. این وسیله مفید در آشپزخانه نه‌تنها مشکلی مانند بو را حل می‌کند، بلکه مشکلات دیگری مثل چربی، دود، رطوبت و دود را هم از بین می‌برد.

در چندین سال قبل خیلی از افراد از انواع هود آشپزخانه به دلایل مختلفی مانند صدای آزاردهنده دوری می‌کردند اما امروزه ظهور مدل‌های عالی مثل بهترین هود آشپزخانه بی‌صدا این مشکل را پایان داده‌اند. همچنین ساخت و طراحی‌های خلاقانه از جمله هود توکار یا هود مخفی به این عرصه اضافه شده‌اند که زیبایی و پرستیژ آشپزخانه را شدت می‌بخشند. چون تنوع هود آشپزخانه بسیار گسترده است، مهم نیست آشپزخانه یا کابینت شما چه مدل یا چه شکلی باشد. پس در نتیجه شما می‌توانید نوع مطابق نیاز خود را یافت کنید.

قیمت بهترین هود آشپزخانه هم نسبت به تنوع و کیفیتی که دارند، می‌تواند طیف یا رنج گسترده‌ای داشته باشد تا شما بتوانید با بودجه‌های محدود یا زیادی نیاز خود را برطرف نمایید. در ضمن هودها انواعی دارند که هر کدام از آن‌ها جلوه زیباتر یا بهتری در آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ دارند. آگاهی از این انواع به شما کمک می‌کند که بهترین هود آشپزخانه را مطابق نیاز خود انتخاب کنید و از آن بهره‌مند شوید.

البته انتخاب بهترین هود آشپزخانه میان انبوهی از برندهای ایرانی و خارجی با مدل‌های متنوع می‌تواند کار سختی باشد، به همین دلیل به معرفی بهترین هود آشپزخانه ایرانی و همچنین خارجی در کنار بررسی پرفروش‌ترین هودهای آشپزخانه پرداخته‌ایم. حتی در بین مدل‌ها به هود آشپزخانه ارزان هم برای افرادی که نمی‌خواهند زیاد هزینه کنند، اشاره کرده‌ایم.

معیارهای انتخاب بهترین هود آشپزخانه و انواع هود آشپزخانه

خرید یا انتخاب هر چیزی معیارها و نکاتی دارد که در نظر گرفتن آن‌ها در انتخاب به ما کمک می‌کند، بهترین هود آشپزخانه هم از این قاعده مستثنی نیست. از مهم‌ترین نکات خرید هود آشپزخانه قدرت مکش، برند، نوع، سایز، میزان صدا، رنگ و ضمانت آن است.

برای مثال یکی از قدرت‌های مکش ۷۰۰ متر مکعب است که مکش بالایی محسوب می‌شود. هودهایی با این قدرت مکش مدل‌های پرطرفداری هستند که از بهترین آن‌ها هود کن مدل پاندورا است. این هود مورب جذاب دارای کنترل ریموت، گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد.

حتی اگر اولویت شما صدای هود باشد، نمونه‌ای کم صدا مثل هود هادسون مدل H24  با قدرت مکش ۹۰۰ تا ۱۱۰۰ متر مکعب بر ساعت گزینه‌ای عالی خواهد بود. این هود کم‌نظیر ۲۸ ماه گارانتی و ۱۲۰ ماه خدمات پس از فروش همراه با فیلتر سه لایه آلومینیوم دارد. در ضمن این هود از مدل‌های مخفی می‌باشد.

انواع هود آشپزخانه را هم می‌توان به‌صورت زیر دسته‌بندی کرد:

  • هود مورب: یکی از پرطرفدارترین و البته پرفروش‌ترین هود آشپزخانه از نوع مورب است. طراحی این نوع در حالت زاویه‌دار می‌باشد که جذابیت بسیاری را به وجود آورده است و برندهای معتبری از این نوع هود تولیدات گسترده داشته‌اند. از بهترین‌های هود مورب می‌توان هود مورب بیمکث مدل B2051U را نام برد که نه‌تنها امتیاز بالایی از مصرف‌کنندگان دریافت کرده است، بلکه قیمت کم نظیری هم دارد. این مدل که در رده ارزان‌ترین هود آشپزخانه قرار می‌گیرد، دارای بدنه استیل ضد لک است که مزیت ممتازی به شمار می‌آید.
  • هود توکار یا مخفی: هود توکار آشپزخانه یکی از انواعی است که همواره متقاضیان زیادی داشته است. به‌خوبی جای گرفتن این هودها برای کسانی که آشپزخانه کوچکی دارند یا حتی خواستار فضایی مرتب‌تر هستند، بسیار مناسب است.
  • هود شومینه‌ای: هودهای شومینه‌ای که موازی با اجاق گاز شما قرار می‌گیرند، عملکرد مناسب و ویژه‌ای از خود نشان می‌دهند. این نوع برای کسانی که به دنبال طراحی خاص و جدید هستند، یکی از بهترین گزینه‌ها به شما می‌آید. از مدل‌های پرچمدار هود شومینه‌ای هود ایلیا استیل مدل پردیس است که شما را از شر گرما، بو، رطوبت و چربی راحت می‌کند. همچنین این هود شومینه‌ای فیلتر سه لایه آلومینیومی دارد که ذرات چربی را به‌خوبی جذب می‌کنند و آشپزی راحت‌تری را برای شما رقم می‌زنند.
  • هود زیر کابینتی: هودهای زیر کابینتی همواره یکی از دوستان آشپزخانه‌های مختلف بوده‌اند. همان‌طور که از نامش پیداست، این نوع هود به زیبایی زیر کابینت و بالای اجاق گاز شما نصب می‌شود تا تمامی چربی و بوهای نامطبوع را از بین ببرد. از مدل‌های مرغوب هود زیر کابینتی هود اخوان مدل H16-60 می‌باشد که دارای موتور معمولی و مکشی قوی است. همچنین این هود دارای فیلتر ذغالی چند لایه همراه با مزیت قابل‌توجه کم صدا بودن است. از ویژگی‌های بسیار مهم دیگر این هود زیر کابینتی قیمت ارزان آن هم می‌باشد.
  • هود جزیره: هودهای جزیره‌ای نوعی هستند که از سقف آویزان می‌شوند و جلوه‌ای خاص و شکیل به آشپزخانه شما می‌بخشند. این نوع هود آشپزخانه از جذاب‌ترین هودها به حساب می‌آید.از برترین نمونه‌های هود جزیره، هود ایلیا استیل مدل ونوس است که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این وسیله آشپزخانه که در ظاهر زیبای شیشه مشکی و استیل موجود می‌باشد، قدرت مکش ۷۲۰ متر مکعب بر ساعت دارد که چربی، بو، دود و رطوبت را از بین می‌برد. در ضمن هود جزیره‌ای ایلیا استیل مدل ونوس صفحه کلید لمسی، ریموت کنترل و از همه مهم‌تر ۲۴ ماه ضمانت دارد که خیال خریداران را راحت کرده است.

انواع هود آشپزخانه را برای شما نام بردیم و به نمونه‌هایی از هر کدام آن‌ها اشاره کردیم اما اگر اطلاعاتی کافی از بهترین هود آشپزخانه بخواهید، نباید تنها به این موارد اکتفا کنید. پس بهتر است بهترین هود آشپزخانه ایرانی و بهترین هود آشپزخانه خارجی را هم مطالعه نمایید تا از همه جزئیات و برندها باخبر شوید. در نتیجه در ادامه به بهترین برندهای تولیدکننده هود پرداخته‌ایم.

بهترین هود آشپزخانه ایرانی

انواع هودهای تولید برند ایرانی از بهترین هود آشپزخانه به شمار می‌آیند و برندهای زیر از پرچمداران آن‌ها هستند.

هود آشپزخانه اخوان

همه ما با اخوان و محصولات کم نظیر آن آشنایی داریم یا حداقل درباره آن‌ها شنیده‌ایم. شرکت اخوان بیش از پنجاه سال سابقه تولیدات لوازم آشپزخانه دارد و همین باعث شده است که هودهای اخوان یکی از مدل‌های بهترین هود آشپزخانه ایرانی به شمار آیند.

هود آشپزخانه اخوان انواع مختلف و بسیاری دارد که جنس یا کیفیت همه آن‌ها امتحان خود را پس داده است. از برترین نمونه‌ها، هود اخوان مدل H64 EMF است که از مدل‌های مخفی یا توکار طراحی‌شده توسط بهترین متخصصین اخوان می‌باشد.

این هود دوست‌داشتنی از قدرت مکش ۷۰۰ متر مکعب و میزان صدای ۵۶ دسی‌بل برخوردار است، همچنین صفحه کلید لمسی و صفحه نمایش LCD همراه با موتور توربو چهار دور آن را نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر برتری بخشیده است.

قیمت هود آشپزخانه اخوان هم به‌قدری به صرفه است که مصرف‌کنندگان با نیازهای گوناگون جذب آن می‌شوند. به همین دلیل از مدل‌های ارزان قیمت آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

هود آشپزخانه کن

یکی از ممتازترین فعالان تولید لوازم خانگی شرکت کن است که مدل‌های گوناگون هود آشپزخانه در انواع توکار، مورب، شیشه‌ای، زیر کابینتی و جزیره را عرضه داشته است. همه هودهای کن در میان کالاهای مرغوب قرار گرفته‌اند. یکی از نمونه‌های مطلوب هود آشپزخانه کن، هود کن مدل Artima 7 است که در نمای ظاهری آن بدنه مشکی، سفید و نقره‌ای کار شده است.

هود آشپزخانه آلتون

شرکت آلتون در انواع مختلف مورب، مخفی و شومینه‌ای هودهای ویژه‌ای تولید کرده است. از برترین مدل‌های هود آلتون می‌توان به مدل H603B و مدل  H315W و H607S  اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها عملکردی عالی ارائه داده‌اند. البته هود آلتون تنوع بسیاری دارد و این مدل‌ها تنها چند مدل از نمونه‌های استثنایی آن می‌باشند.

هود آشپزخانه بیمکث

بیمکث از بهترین و معروف‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در سال‌های اخیر بوده است. نمونه‌های بسیار باکیفیت و جذابی در میان انواع هود آشپزخانه بیمکث مشاهده می‌کنیم.

از خاص‌ترین نمونه‌های این برند، هود بیمکث مدل B2051U است که از قابلیت‌های ویژه‌ای از قبیل سنسور، بدنه استیل ضد لک، ریموت کنترل و درب اتوماتیک برخوردار است. این هود مورب نمای شیشه‌ای سکوریت مشکی بسیار شکیل و مجللی دارد. همچنین موتور چهار دور در کنار صفحه نمایشگر LCD  آن را تبدیل به یکی از مدل‌های بهترین هود ایرانی کرده است.

در ضمن قیمت هود بیمکث طیف گسترده‌ای را پوشش داده است تا همه افراد بتوانند از انواع آن بهره‌مند شوند.

هود آشپزخانه ایلیا استیل

ایلیا استیل که یکی از متخصصین در تولید لوازم آشپزخانه از قبیل سینک، اجاق گاز و هود آشپزخانه است، هودهای باکیفیتی در قالب مورب، مخفی، شومینه‌ای و زیر کابینتی ارائه کرده است. حتی می‌توان گفت درجه کیفی بالای این برند هم‌تراز با محصولات مشابه خارجی است.

هود ایلیا استیل مدل دینا که در رده هود آشپزخانه ارزان قیمت قرار دارد، به‌صورت مخفی یا توکار بالای اجاق گاز در کابینت نصب می‌گردد. این هود جذاب هم دارای فیلتر سه لایه آلومینیومی است که از ورود ذرات سمی به داخل هود جلوگیری می‌کنند. هود مدل دینا بدنه مشکی و موتور توربو چهار دور دارد؛ البته توجه داشته باشید که هود ایلیا استیل دارای ضمانت و خدمات پس از فروش است تا خریداران خریدی مطمئن را تجربه نمایند.

هود آشپزخانه استیل البرز

استیل البرز که یکی از برندهای ایرانی قابل‌اعتماد است، هودهای مرغوبی از نوع مخفی، شومینه‌ای و مورب تولید کرده است. این کمپانی هودهایی در رنگ‌های متفاوت سفید، مشکی و استیل طراحی کرده است تا هر شخصی بتواند به‌راحتی رنگ مناسب آشپزخانه خود را انتخاب کند.

هود استیل البرز مدل SA-407 یکی از بهترین مدل‌های این برند می‌باشد که سنسور کاهنده صدای آن ویژگی کم نظیری به حساب می‌آید. همچنین این هود مورب سنسور حرارت، جک برقی و از همه مهم‌تر دو فیلتر آلومینیومی دارد که می‌توان آن‌ها را برای شستشو در ماشین ظرفشویی قرار داد.

البته لازم به ذکر است که این هود علاوه بر اینکه از جدیدترین تولیدات استیل البرز است، موتور قدرتمند چهار دور و قدرت مکش بالای ۸۰۰ متر مکعب را در خود جای داده است.

هود آشپزخانه میلان

مدل‌های متنوع هود آشپزخانه میلان از نمونه‌های بهترین هود ایرانی هستند که نسبت به درجه کیفی مناسبی که در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند، قیمت‌های ارزان و بسیار خوبی دارند. به همین دلیل در ادامه به مدل‌های هود ارزان قیمت آن خواهیم پرداخت.

هود آشپزخانه داتیس

برند داتیس که یکی از برندهای معتبر کشور است در زمینه اجاق گاز صفحه‌ای، ماکروویو، سینک ظرفشویی، فر توکار و هود آشپزخانه محصولاتی عالی عرضه داشته است. مدل‌های مختلف هود آشپزخانه داتیس دارای قدرت مکش ۷۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب همراه با موتورهای فلزی بی‌صدا هستند که آشپزخانه‌های بسیاری را با حضور خود بهره‌مند کرده‌اند.

یکی از تولیدات مهم این برند، هود داتیس مدل پنو است که از سه لایه فیلتر قابل شستشو، سیستم ایمنی، محافظ حرارتی و مصرف انرژی نسبتاً کم برخوردار شده است. پس هنگام استفاده از این هود آشپزخانه نگرانی مصرف برق به حداقل خواهد رسید. همچنین هود آشپزخانه داتیس ۱۸ ماه ضمانت دارد که باعث می‌شود جهت اعمال آن به نصاب‌های مورد تأیید شرکت نیاز داشته باشید.

هود آشپزخانه درخشان

خلاقیتی که در هود آشپزخانه درخشان دیده می‌شود، ستودنی است. این شرکت هودهای بسیار جذاب و محبوبی را روانه بازار کرده است که می‌توانند به هر آشپزخانه‌ای علاوه بر حذف گرما، بو، رطوبت و چربی جلوه‌ای دوباره ببخشند.

شرکت درخشان با بهره‌گیری از تجربه طولانی‌مدت در طراحی و ساخت هودهای آشپزخانه، با عرضه هود درخشان مدل پراگ کالای باکیفیت ایرانی را به بهترین نحو ممکن ثابت کرده است.

این هود ویژه در کنار پشتیبانی از قدرت مکش ۸۵۰ متر مکعب از قابلیت چربی‌گیر و ترموگارد هم برخوردار است. علاوه بر این‌ها سنسور دما و بو، جک آرام‌بند، دو ورودی مکش از کف و روبه‌رو در کنار ریموت کنترل آن را به مدلی کم نظیر در میان انواع هود آشپزخانه تبدیل کرده است.

هود آشپزخانه هادسون

هادسون شرکت قابل‌اطمینانی است که در تولید هود آشپزخانه اندازه، مدل و قیمت‌های متنوعی را پوشش داده است. از مدل‌های ویژه این برند هود آشپزخانه هادسون مدل H61  با شیشه‌ای گرد و هود مدل H60  با قدرت مکش ۹۰۰ تا ۱۱۰۰ متر مکعب است.

هود آشپزخانه سیمر

شرکت تولیدات لوازم خانگی سیمر مدل‌های هود آشپزخانه با طراحی دلنشین و منحصر به فردی تولید کرده است. بسیاری از نمونه‌های این برند دارای صفحه نشکن و مقاوم در برابر ضربه و حرارت هستند. از مدل‌های برتر این شرکت می‌توان به هود سیمر مدل لاینر، هود سیمر مدل سانتو و مدل پیگاتو اشاره کرد.

بهترین هود آشپزخانه خارجی

هر چند که مدل‌های مختلف بهترین هود آشپزخانه ایرانی از نظر کیفیت برابر با نمونه‌های خارجی و یا حتی بهتر از آن‌ها هستند، بازهم بد نیست که درباره چند برند بهترین هود آشپزخانه خارجی اطلاعاتی داشته باشید. این آگاهی از جزئیات در انتها باعث می‌شود که بتوانید خریدی هوشمندانه و بدون پشیمانی را تجربه کنید.

بوش

بوش یکی از معروف‌ترین و معتبرترین برندهای جهان می‌باشد که آوازه لوازم آشپزخانه آن به گوش همه ما رسیده است. این برند انواع مختلف هود توکار، شومینه‌ای، مورب و حتی دیواری تولید کرده است که از درجه کیفی قابل‌توجهی برخوردار هستند. البته اکثر نمونه‌های هود آشپزخانه بوش در دسته هودهای گران قیمت قرار می‌گیرند اما انواع گوناگونی را پوشش می‌دهند.

سامسونگ

سامسونگ که یکی از عالی‌ترین برندهای جهان در تولید و عرضه محصولات مختلف و متنوع می‌باشد در خصوص هود آشپزخانه هم بیکار ننشسته است و نمونه‌های جالبی از هود آشپزخانه خارجی را به بازار روانه کرده است. البته مدل‌های موجود در بازار از هود آشپزخانه سامسونگ نسبت به برخی برندهای معتبر ایرانی مانند اخوان بسیار کمتر است اما اکثر نمونه‌های این برند دارای بدنه استیل و مقاوم هستند.

البته لازم به ذکر است هود آشپزخانه خارجی توسط برندهای گوناگونی تولید می‌شود که قیمت‌ها و کیفیت‌های خوب و بدی هم دارند اما این دو برند سامسونگ و بوش از نمونه‌های بهترین هود آشپزخانه خارجی هستند. در ضمن اگر بخواهید از قیمت‌ها و مدل‌های هود آشپزخانه ارزان قیمت باخبر شوید، آن‌ها را در ادامه شرح داده‌ایم.

قیمت بهترین هود آشپزخانه

به هر اندازه‌ای هم که به مزایای هود آشپزخانه بپردازیم، بازهم قیمت و هزینه آن می‌تواند برای عده بسیاری یک علامت سؤال بزرگ باشد؛ مخصوصاً اگر مصرف‌کنندگان نخواهند زیاد هزینه کنند. اما جایی برای نگرانی نیست چون اکثر هودهای آشپزخانه ایرانی نسبت به کیفیت و عملکردی که ارائه می‌دهند، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند.

از سال‌های دور کمپانی و شرکت‌های بزرگی در ایران به تولید و عرضه لوازم آشپزخانه پرداخته‌اند که باعث شده است قیمت‌های کم و زیادی برای هود آشپزخانه در بازار وجود داشته باشد. با وجود این مسائل، در اینجا به مدل‌هایی از هود آشپزخانه ارزان قیمت پرداخته‌ایم تا از آن‌ها هم اطلاعات لازم را داشته باشید.

همان‌طور که اشاره کردیم یکی از شرکت‌های پیشگام در ارائه هود آشپزخانه ارزان، کمپانی میلان است که طراحی‌های ماهرانه و دلنشینی هم در نمونه‌های آن می‌بینیم.

یکی از این نمونه‌ها هود میلان مدل آراد ۳۰۰۷ می‌باشد که نسبت به قیمت فوق‌العاده خود مزایایی عالی از قبیل مکش قوی، صدای کم، استاندارد ملی و ۱۸ ماه گارانتی را پوشش داده است. این هود ارزان قیمت که در عرض‌های ۷۰ و ۸۰ سانتی‌متر موجود می‌باشد، مجهز به فیلترهایی سه لایه است که ورود چربی و روغن به داخل هود و آسیب به موتور را به حداکثر رسانده‌اند.

البته اگر از طرفداران محصولات اخوان هم باشید دست بازی در انتخاب خواهید داشت. برای مثال اگر به دنبال هود اخوان ارزان قیمت باشید، هود اخوان مدل H10 که هودی شومینه‌ای با قدرت مکش قوی و صدای کم است، انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. این هود آشپزخانه مدل شومینه‌ای فیلتر آلومینیومی همراه با ظاهر شیشه و استیل دارد که نمای زیبایی به وجود آورده است.

همچنین هود کن مدل ۳۰۰۰ هم از مدل‌های هود آشپزخانه ارزان قیمت است که در نوع زیر کابینتی می‌باشد. این هود بدنه سفید، ۲۴ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش را در اختیار شما قرار می‌دهد.

البته توجه داشته باشید که این مدل‌ها تنها بخشی از نمونه‌های هود آشپزخانه ارزان قیمت و ایرانی هستند که از کیفیت مطلوبی برخوردار شده‌اند. تولیدات بیشتری از برندهای معتبر موجود هستند که با خیالی آسوده می‌توانید به آن‌ها اطمینان کنید.

پرفروش‌ترین هودهای آشپزخانه

اغلب پرفروش‌ترین هودهای آشپزخانه مدل‌هایی هستند که در کنار کیفیتی ممتاز، از قیمتی مناسب برخوردار شده‌اند. اما اگر بخواهیم دقیق‌تر به پرفروش‌ترین هودهای آشپزخانه بپردازیم چندین مدل از هود کن، هود اخوان و هود بیمکث از پرچمداران آن‌ها می‌باشند که در ادامه برخی از این مدل‌ها را معرفی کرده‌ایم.

  • هود کن مدل Artima 2: این مدل از پرفروش‌ترین هودهای آشپزخانه از نوع توکار است که داخل کابینت و بالای اجاق گاز نصب می‌گردد. علاوه بر این، از صدای استاندارد، فیلترهای آلومینیومی و ۲۴ ماه ضمانت برخوردار است. همچنین این هود که در رنگ‌های سفید و مشکی موجود است دارای موتور توربو ایتالیا می‌باشد.
  • هود اخوان مدل H18: یکی دیگر از نمونه‌های پرفروش‌ترین هود آشپزخانه، هود اخوان مدل H18 می‌باشد که به دلیل قیمت مقرون به صرفه آن هود اقتصادی یا خریدی اقتصادی به شمار می‌آید.

این هود شومینه‌ای دارای قدرت مکش قوی، میزان صدای کم و دودکش است که مزایای مهمی محسوب می‌شوند.

  • هود بیمکث مدل B2068U: یکی از محبوب‌ترین و صدالبته پرفروش‌ترین هودهای آشپزخانه، هود بیمکث مدل H2068U است که در نوع مخفی و در رنگ‌های سفید و مشکی ساخته شده است.

این هود پرفروش مجهز به تایمر، یک فیلتر آلومینیوم، نمایشگر LCD، صفحه کلید لمسی و موتور چهار دور می‌باشد که با از بین بردن بو، چربی و دود تجربه‌ای مطلوب را در آشپزخانه به وجود می‌آورد.

از کجا بهترین و پرفروش‌ترین هودهای آشپزخانه را خریداری کنیم؟

پس از کسب اطلاعات کافی در خصوص خرید هود آشپزخانه، مهم‌ترین سؤالی که به ذهن می‌آید درباره یافتن یک فروشگاه قابل‌اعتماد با تنوع بالا است.

فروشگاه نوین هوم فروشگاهی ثابت شده و معتبر است که در زمینه فروش بهترین هود آشپزخانه از پیشگامان کشور محسوب می‌شود. دلیل اصلی این مسئله هم این است که شرکت نوین هوم انواع بسیار و در عین حال باکیفیت و مرغوبی را از این کالای آشپزخانه پوشش داده است. شما به‌راحتی می‌توانید با اعمال کردن فیلترها نمونه دلخواه با قیمتی پایین یا بالا را در این فروشگاه پیدا کنید.

همچنین خبر خوب این است که در فروشگاه نوین هوم تخفیف‌های ویژه همراه با ارسال سریع موجود است تا خریداران، خریدی بهتر و دلپذیرتر را تجربه کنند. کافیست با مشاوران این شرکت تماس بگیرید و مدل باب میل خود را پیدا کنید.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • افزودن به سبد خرید
  • تصویر
  • کد
  • امتیاز
  • قیمت
  • Stock
  • موجودی
  • توضیحات کوتاه
  • توضیحات
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات دیگر
  • افزودن به سبد خرید
برای بستن مقایسه خارج از محدوده کلیک کنید
مقایسه