بهترین سینک ظرفشویی ایرانی و خارجی

تاریخ انتشار ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

بهترین سینک ظرفشویی ایرانی و خارجی

عناوین مقاله

از جمله دیدنی های هرآشپزخانه ای، قلمروی سینک ظرفشویی آن است. هرچه این قلمرو طراحی و ابعاد متناسبی داشته باشد، جذابیت بیشتری برای جلب افراد به سمت خود دارد. درواقع پس از یخچال و اجاق گاز که قلب تپنده آشپزخانه هستند، باید اضافه کنیم که انتخاب بهترین سینک ظرفشویی میتواند جلوه و جذابیت آشپزخانه شما را دوچندان کند. اما سؤال اینجاست، بهترین سینک ظرفشویی کدام است؟ برای پاسخ به این سوال، مقاله بهترین سینک های ظرفشویی ایرانی و خارجی را تا انتها دنبال نمایید.

بهترین سینک ظرفشویی را چگونه خریداری کنم؟

نکات مهم برای انتخاب بهترین سینک ظرفشویی

لازم است برای انتخاب یک محصول ماندگار با کیفیت که قیمت قابل قبولی هم داشته باشد، صبر و حوصله بیشتری به خرج دهید. نکته مهم همین است! اما شاید بهتر باشد چند سطر بعدی را هم با صبر و حوصله بیشتری بخوانید تا متوجه شوید برای خرید سینک ظرفشویی مناسب باید چه اطلاعاتی داشته باشید.

اندازه گیری دقیق

اندازه گیری دقیق و متناسب با فضای درنظرگرفته شده برای نصب سینک مرحله اول است. به اندازه میز یا کانتر آشپزخانه و میزان استفاده خود از این عضو محبوب توجه داشته باشید. اگر خانواده پرجمعیتی هستید و ظرف زیادی برای شست و شو باقی می گذارید لازم است ابعاد بزرگتر را هنگام خرید در نظر بگیرید. فراموش نکنید که انتخاب بهترین سینک ظرفشویی بر اساس ابعاد باید به صورتی باشد که سینک بزرگ برای آشپزخانه کوچک خریداری نکنید!

حتی اگر خانواده پرجمعیتی نیستید ولی مصرف ظرفهای بزرگ در آشپزخانه شما بالاست، لازم است باز هم ابعاد بزرگ را هنگام خرید مدل مورد نظر خود در نظر بگیرید. شما یک سینک ظرفشویی با لگن عمیق نیاز دارید که به راحتی بتوانید ظرف های بزرگ را داخل آن بشویید! در مرحله بعدی لازم است اندازه گیری را تکمیل کنید و برای این کار میتوانید به اندازه سینک فعلی خود توجه کنید. سینک را بردارید و اندازه ها را به طول و عرض از لبه اندازه گیری کنید. همچنین باید عمق لگن را هم درنظر بگیرید. عمق سینک از محل لوله کشی زیر سینک مخصوصا محل تخلیه آب مشخص می شود.

نکته مهم بعدی در زمان اندازه گیری، عرض کابینت است؛ یعنی از لبه پشتی تا جلوی کابینت را باید درنظر بگیرید که شامل فضای برآمدگی لبه سینک هم می شود.

انتخاب نوع سینک مورد نظر

خوشبختانه صنعت تجهیزات آشپزخانه روزبه روز مسیر رشد و نوآوری را طی میکند و هرچند سال ما شاهد تحولات چشمگیری در زمینه طراحی انواع مختلف سینک های آشپزخانه هستیم. برای مثال دیگر مثل گذشته بهترین سینک ظرفشویی نوع استیل نیست که نظرها را جلب کند بلکه انواع دیگری با جنس ها و طراحی متنوع تولید شده است که می‌تواند نیاز مصرف کننده مدرن به خوبی برآورده نماید.

با این مقدمه بهتر دانستیم فهرستی از انواع سینک ظرفشویی را معرفی کنیم:

  • سینک آشپزخانه استیل ضدزنگ
  • سینک چدنی
  • سینک گرانیتی (کامپوزیت)
  • سینک سنگ صابونی
  • سینک آشپزخانه سنگ طبیعی مرمر
  • سینک سرامیکی
  • سینک شیشه ای
  • سینک آشپزخانه مسی
  • سینک ظرفشویی توکار و روکار
  • سینک مدل پیشخوان
  • سینک های آشپزخانه تک، دو و چند لگن
  • سینک صفحه دار یا صفحه زهکش
  • سینک آشپزخانه گوشه ای

بهترین سینک ظرفشویی از نظر تعداد لگن

بهترین سینک ظرفشویی از نظر تعداد لگن

این آیتم یکی از مهم ترین قسمت ها برای خرید محصول مورد نظرتان است. درواقع با انتخاب تعداد لگن می‌توانید آزادی عمل بیشتری در زمان شست و شو داشته باشید.

سینک تک لگن– این نوع سینک مناسب خانواده های کم جمعیت است. همچنین اگر فضای آشپزخانه شما کوچک باشد گزینه ای جز انتخاب سینک تک لگن نخواهید داشت.

سینک آشپزخانه دولگن– سینک های دو لگن یکی از پرطرفدارترین سینک های آشپزخانه هستند که هم فضای کافی برای شست و شوی ظروف بیشتر و بزرگتر به شما می‌دهند و هم می‌توانید همزمان به دیگر فعالیت های آشپزی خود مشغول باشید. البته ناگفته نماند که ابعاد سینک دو لگن لزوما برای هردو لگن یکسان نیست. انتخاب با خود شماست و می‌توانید یک لگن را بزرگتر و دومی را کوچکتر انتخاب کنید.

سینک سه لگن– این مدل سینک بیشتر مناسب آشپزخانه های صنعتی است که با طراحی دو لگن بزرگ و یک لگن کوچکتر وارد بازار می‌شود.

شکل سینک آشپزخانه

اگر کمی بیشتر در بازار تجهیزات آشپزخانه قدم زده باشید، متوجه می‌شوید شکل بهترین سینک ظرفشویی هم دچار تغییرات چشم نوازی شده است. لزوما قرار نیست فقط به سراغ شکل سنتی مربع یا مستطیلی بروید بلکه شکل دایره ای یا سینک آشپزخانه با لبه های زاویه دار یا منحنی از دیگر گزینه هایی است که دست شما را برای انتخاب مدل دلخواهتان باز میگذارد.

جهت طراحی لگن (ها)

در این مورد باید به چپ یا راست دست بودن خودتان و همچنین نزدیکی صفحه (زهکش) سینک به یخچال یا اجاق گاز دقت کنید.

ضخامت ورق سینک ظرفشویی

توجه داشته باشید که بهترین سینک های ظرفشویی ایرانی یا خارجی با ضخامت استاندارد 0.6، 0.8، 1 و 1.2 در بازار موجود است. درواقع هرچه ورق سینک ضخامت بیشتری داشته باشد، کیفیت محصول هم بهتر است.

روش نصب سینک آشپزخانه

روش نصب سینک آشپزخانه

به طور کلی دو نوع سینک ظرفشویی موجود هستند که بر اساس نوع نصب آنها تقسیم‌بندی می‌شوند؛ سینک ظرفشویی توکار و سینک ظرفشویی روکار

سینک آشپزخانه توکار

این روش نصب از جمله پرطرفدارترین روش های نصب سینک ظرفشویی است. نصاب برای نصب لازم است سینک را داخل لبه بیرونی کابینت جاسازی کند. در نتیجه، این لبه بیرونی کابینت است که روی لبه بیرونی سینک قرار میگیرد.

این روش نصب به دلیل قرار گرفتن همه ابعاد سینک داخل کابینت یا کانتر آشپزخانه، نمای زیبایی به فضای آشپزخانه می دهد. نکته مهم اینجاست که کابینت حتما باید ضدآب یا از نوع ام دی اف باشد چون بیشترین میزان تماس آب را با لبه های کابینت شاهد خواهید بود.

سینک ظرفشویی روکار

این روش نصب از جمله روش های معمول و قدیمی نصب سینک آشپزخانه است. لبه های بیرونی سینک روی لبه های بیرونی کابینت یا پیشخوان آشپزخانه قرار میگیرد. از جمله مزایای این روش نصب، کمترین تماس آب با کابینت است که درصورت ضدآب نبودن آن، نگرانی چندانی در این مورد نخواهید داشت.

معرفی بهترین سینک ظرفشویی ایرانی

چه بخواهید بهترین سینک ظرفشویی ایرانی را انتخاب کنید چه علاقه‌مند به خرید سینک ظرفشویی خارجی باشید، لازم است یک آشنایی اولیه با بهترین های این بازار داشته باشید. با خواندن این بخش مقاله، ذهنیت شفاف و آماده ای برای نهایی کردن خریدتان به دست خواهید آورد. در این بخش به معرفی چند برند برتر ایرانی می‌پردازیم و در قسمت های بعدی، برندهای با کیفیت خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد.

سینک آشپزخانه اخوان

سینک اخوان از جمله پرطرفدارترین و البته پرمصرف ترین محصولات داخلی در بازار سینک آشپزخانه است. این برند نام آشنا با سابقه پنجاه ساله و بهره مندی از فناوری های نوین و حضور نیروی کار متعهد و باتجربه و مهندسین دلسوز و خوش ذوق موفق شده است اعتماد مشتری را به خوبی جلب کند. اگر قصد دارید برای خرید بهترین سینک ظرفشویی اخوان اقدام کنید، باید اضافه کنیم که برند اخوان موفق شده است بیش از 250 طرح متنوع و جذاب را وارد بازار رقابت کند.

سینک آشپزخانه ایلیا استیل

شرکت فردوس کاران امید با نام تجاری ایلیا استیل موفق شده است از سال 1385 در صنعت تولید لوازم خانگی و همچنین تولید ورق استیل ضدزنگ فعالیت خود را آغاز کند. درصورتیکه قصد خرید یک محصول از لیست بهترین سینک های ظرفشویی ایرانی را دارید، سینک ایلیا استیل را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

سینک ظرفشویی بیمکث

این برند خوش سابقه موفق شده است در بازار رقابت با دیگر تولیدکنندگان سینک های ظرفشویی خوش بدرخشد. حفظ کیفیت کیفیت، توجه به اصل نوآوری و عملکرد مناسب باعث شد تا برند بیمکث گواهینامه های معتبری را در سطح بین المللی تصاحب کند. باید اضافه کنیم که بیمکث در سه سال 1380، 1381 و 1391 موفق شد عنوان واحد نمونه استاندارد کشور را از آن خود کند. همچنین در سال 1399 گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان را از آن خود کرد. انتخاب سینک بیمکث برای استفاده در آشپزخانه، می‌تواند یک تصمیم هوشمندانه و مناسب باشد.

سینک ظرفشویی کن

گروه لوازم خانگی کن در سال 1387 در زمینی با مساحت 12هزار مترمربع فعالیت خود را آغاز کرد. این برند ایرانی با هدف جلب اعتماد مصرف کننده ایرانی و خارجی، مجموعه ای از بهترین های سینک ظرفشویی ایرانی را وارد بازار مصرف داخل و خارج کرده است. ناگفته نماند که سینک کن از جمله تازه ترین محصولات این برند است. همچنین شما می‌توانید بهترین سینک ظرفشویی را با تنوع ابعاد 120 سانتی متر، 100 سانتی متر، 80 و 60 سانتی از این برند نام آشنای ایرانی خریداری کنید. روش نصب سینک های آشپزخانه کن به صورت روکار، توکار و زیرکورین است که با ضخامت 0.8 میلی متر و عمق حدودا 18 سانتی متر تولید می شود.

سینک ظرفشویی استیل البرز

یکی دیگر از برندهای ایرانی تولید کننده تجهیزات آشپزخانه که نام آن با سینک های با کیفیت عجین شده است، برند استیل البرز می‌باشد. این برند فعالیت خود را از سال 1371 آغاز نمود و در این مدت 30 ساله توانسته است خود را به عنوان یک برند صاحب سبک در تولید تجهیزات آشپزخانه علی الخصوص سینک آشنا نماید. سینک های ظرفشویی استیل البرز در سه نوع روکار، توکار و زیرکورین تولید شده اند.

سینک ظرفشویی میلان

برند دیگری که به سراغ آن می‌رویم، برند میلان است. آغاز فعالیت این برند به 10 سال گذشته برمی‌گردد اما تولید محصولات با کیفیت بسیار بالا سابقه کم این برند را نشان نمی‌دهد و گویی با یک برند قدیمی و کاملا حرفه‌ای روبرو هستیم. سینک های میلان در دو نوع نصب توکار و روکار با جنس های استیل، گرانیتی و شیشه ای موجود هستند.

سینک ظرفشویی درخشان

آخرین برند در لیست برترین سینک های ظرفشویی ایرانی در نوع استیل، سینک درخشان است. برند درخشان که با شیرآلات خود شهرت پیدا کرده است، در زمینه تولید سینک های آشپزخانه نیز دستی بر آتش دارد و محصولات بسیار مناسبی را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. البته شاید محصولات درخشان تنوع دیگر برندها را نداشته باشد، اما کیفیت بالای آنها سبب قرارگیری در این لیست شده است. اگر به دنبال سینک های ظرفشویی استیل در دو نوع توکار و روکار هستید، برند درخشان هم می‌تواند گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

سینک ظرفشویی گرانیتی گرانیکو

برخی افراد ترجیح می‌دهند به جای سینک استیل، از سینک های گرانیتی استفاده نمایند. به همین دلیل نیاز است به آنها بهترین سینک گرانیتی ایرانی را معرفی نماییم. برند گرانیکو با تولید سینک های گرانیتی بسیار با کیفیت و در طراحی های مختلف، خود را به عنوان بهترین تولید کننده ایرانی در زمینه سینک گرانیتی به همگان شناسانده است. سینک گرانیتی گرانیکو در در دو نوع معمولی و پلاس روانه بازار می‌شوند.

بهترین سینک ظرفشویی خارجی

اگرچه برندهای ایرانی در بازار جهانی موفق ظاهر شده‌اند و توانستند جایگاه قابل قبولی را کسب کند ولی بهتر دانستیم فهرستی از بهترین های سینک آشپزخانه از برندهای خارجی را هم معرفی کنیم تا مصرف کنندگان با اطلاعات کامل در این موضوع، اقدام به خرید سینک ظرفشویی نمایند.

برند مکاپا

یکی از برندهای با کیفیت کشور ترکیه که بخش عظیمی از سینک های خارجی وارد شده به کشور، متعلق به آن برند است، برند مکاپا می‌باشد. برند مکاپا با تولید سینک های گرانیتی جذاب و فوق العاده توانسته است خود را به عنوان برترین تولید کننده سینک های گرانیتی در جهان معرفی نماید. اگر طرفدار سینک های گرانیتی و محصولات خارجی هستید، در خرید سینک گرانیتی مکاپا، لحظه‌ای درنگ نکنید.

برند لتو

برند لتو متعلق به کشور ترکیه و از جمله برندهای بسیار شاخص در بازار ایران به شمار می رود. خوب است بدانید که سینک های آشپزخانه طراحی و تولید شده برند لتو طرفداران ویژه خود را در بازار مصرف ایران دارد و در انواع متنوعی مانند استیل، گرانیتی، کورین به فروش می رسد.

برند ایتالیایی الیچی

برند ایتالیایی الیچی از دیگر تولیدکنندگان نام آشنای سینک های آشپزخانه در دنیاست که در ایران هم طرفداران خاص خود را دارد. طراحی و تولید سینک آشپزخانه با مواد درجه یک مثل گرانیت مقاوم و باداوم بخشی از هنر الیچی در بازار پررقابت این محصول پرمصرف است.

برند بلانکو

شرکت آلمانی بلانکو متخصص در طراحی و تولید سینک های آشپزخانه گرانیتی است که به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت و مواد اسیدی، خاصیت خش پذیری بسیار پایین، تمیزکاری آسان و طراحی متنوع موفق شده است نظر بسیاری از مصرف کنندگان سخت سلیقه را در سطح دنیا به خود جلب کرد.

برند فرامکو

کشور ترکیه یک بار دیگر در صنعت تجهزات آشپزخانه و منحصرا طراحی و ساخت سینک ظرفشویی زبانزد شده است. سینک آشپزخانه برند فرامکو با دو روش نصب روکار و توکار و دو جنس پرطرفدار گرانیت و استیل وارد بازار مصرف شده است. اگر طرفدار محصولات خارجی هستید باید اضافه کنیم که سینک آشپزخانه فرامکو با دارا بودن ضمانت ده ساله موفق شده است اعتماد بسیاری از طرفداران تجهیزات آشپزخانه خارجی را جلب کند.

نتیجه گیری در مورد بهترین سینک ظرفشویی

سینک آشپزخانه یکی از ستون های اصلی در هر آشپزخانه است. با ورود فناوری های نوین و انقلابی که در طراحی تجهیزات آشپزخانه اتفاق افتاده است، سینک ظرفشویی تغییرات چشمگیر و البته جذابی را به خود دیده است. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با خصوصیات فنی و انواع سینک های ظرفشویی آشنا نماییم و بهترین برندهای ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم. درصورتیکه قصد خرید بهترین سینک ظرفشویی را دارید، توصیه می‌کنیم وقتی کوتاه برای خواندن این مقاله در نظر بگیرید تا قبل از نهایی کردن خرید خود، شناخت و آگاهی بیشتری درمورد آنچه دلخواهتان است کسب کنید.

خرید بهترین سینک ظرفشویی ایرانی و خارجی از فروشگاه اینترنتی نوین هوم

در آخر بهتر است به شما توصیه نماییم که برای خرید بهترین سینک های ظرفشویی ایرانی و خارجی، به فروشگاه اینترنتی نوین هوم مراجعه نمایید. فروشگاه نوین هوم نمایندگی فروش بسیاری از برندهای ایرانی محسوب می‌شود و شما می‌توانید محصولات موردنظر خود را با مناسقب‌ترین قیمت از این فروشگاه خریداری نمایید. همچنین نوین هوم برای مشتریان خود تخفیف های ویژه درنظر گرفته است تا مصرف کنندگان با قیمت های پایینتر از دیگر نمایندگی ها محصولات خود را تهیه نمایند. درصورت داشتن هرگونه سوال در مورد خرید سینک ظرفشویی، با کارشناسان نوین هوم تماس بگیرید.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • افزودن به سبد خرید
  • تصویر
  • کد
  • امتیاز
  • قیمت
  • Stock
  • موجودی
  • توضیحات کوتاه
  • توضیحات
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات دیگر
  • افزودن به سبد خرید
برای بستن مقایسه خارج از محدوده کلیک کنید
مقایسه