بهترین گاز رومیزی (صفحه ای) ایرانی و خارجی بازار

تاریخ انتشار ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

بهترین گاز رومیزی (صفحه ای) ایرانی و خارجی بازار

همه ما این جمله معروف را که آشپزخانه، قلب خانه است، شنیده ایم اما قلب خانه بدون برخی از وسایل ضروری، ضربانش به شماره می افتد. یکی از مهمترین وسایلی که حضور آن در هر آشپزخانه ای الزامی است، اجاق گاز میباشد. با کوچکتر شدن فضای خانه ها و به طبع آن آشپزخانه ها، کم کم اجاق گاز مبله (فردار) جای خود را به اجاق گاز رومیزی (صفحه ای) داده است.

یکی از مهمترین چالش های خانواده ها این است که بهترین گاز رومیزی (صفحه ای) متناسب با خانه خود را چگونه انتخاب نمایند. اگر شما هم جزء این دسته هستید، بهتر است ما را تا انتهای این مطلب که در آن به بهترین گاز رومیزی (صفحه ای) ایرانی و خارجی موجود در بازار پرداخته میشود، همراهی نمایید.

اجاق گاز رومیزی (صفحه ای)

بهترین گاز رومیزی

گاز رومیزی که به آن صفحه ای نیز گفته میشود، نوعی از اجاق گاز است که حجمی را اشغال نمیکند و بر روی کابینت نصب میشود. گاز رومیزی فضای بسیار زیباتر و مدرن تری را به آشپزخانه شما میبخشد به طوری که در طراحی دکوراسیون های داخلی، دیگر اجاق گاز مبله (فردار) جایی ندارد و از نوع رومیزی استفاده میشود.

انواع اجاق گاز رومیزی (صفحه ای)

امروزه اجاق گازهای رومیزی در 3 نوع شیشه ای، استیل و شیشه استیل تولید میشوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای خرید اجاق گاز رومیزی (صفحه ای) باید در ابتدا آشنایی مختصری با انواع آن داشته باشید.

اجاق گاز رومیزی (صفحه ای) شیشه ای

اجاق گازهای رومیزی شیشه ای، از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار هستند و صفحه آنها تمام شیشه است. این شیشه ها نسبت به ضربه و حرارت، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان میدهند به طوری که با قرار دادن ظروف سنگین یا ریخته شدن مواد غذایی داغ بر روی آن، هیچ گونه آسیبی از جمله ترک یا شکستگی مشاهده نمیشود و خیال خریداران این نوع گاز رومیزی، میتواند از این لحاظ راحت باشد.

نکته دیگر در مورد اجاق گازهای رومیزی (صفحه ای) شیشه ای این است که تمیز کردن آنها بسیار آسان است و با یک دستمال خیس به سرعت میتوانید لکه های به وجود آمده بر روی آن را تمیز نمایید.

اجاق گاز رومیزی (صفحه ای) استیل

اجاق گازهای رومیزی استیل به زیبایی نوع شیشه ای آن نیستند اما دوام و استحکام بالاتری نسبت به دیگر انواع گاز رومیزی (صفحه ای) دارند که این موضوع میتواند برای خانه های پر جمعیت که به مراتب بیشتر از خانواده های کم جمعیت از اجاق گاز استفاده میکنند، اهمیت بالاتری داشته باشد.

اجاق گاز رومیزی (صفحه ای) استیل بر خلاف نوع شیشه ای که هرگونه کثیفی به سرعت نمایان میشود، لکه های روغن و مواد غذایی یا گرد و غبار را دیرتر نشان میدهد و نیازی به هر روز تمیز کردن این نوع گاز رومیزی نیست. البته نکته ای که باید به آن اشاره شود این است که گاز رومیزی استیل اگرچه دیرتر لکه ها را نشان میدهد اما نسبت به گاز رومیزی شیشه ای، سختتر تمیز میشود.

اجاق گاز رومیزی (صفحه ای) شیشه استیل

اجاق گاز رومیزی (صفحه ای) شیشه استیل، در حال حاضر محبوب ترین و بهترین گاز رومیزی به شمار میرود. این نوع اجاق گاز رومیزی از ویژگی های دو نوع دیگر برخوردار است و میتواند گزینه ای ایده آل برای خانواده ها به شمار رود. این گاز رومیزی نمای شیشه ای دارد و لبه های آن استیل است که این ویژگی ها تلفیق زیبایی و استحکام را به ارمغان می آورد.

راهنمای خرید بهترین اجاق گاز رومیزی (صفحه ای)

راهنمای خرد بهترین گاز رومیزی

با یک پرس و جو میتوانید بفهمید که در بازار انواع و اقسام اجاق گاز از نوع رومیزی وجود دارد و همین تنوع بالا میتواند سبب سردرگمی افراد برای خرید آن شود. شما برای آنکه بتوانید یک خرید مناسب داشته باشید، باید به نکات مهمی که در خرید اجاق گاز رومیزی نقش دارند، آگاه باشید. به همین دلیل لازم است پیش از پرداختن به بهترین اجاق گاز رومیزی موجود در بازار، به این نکات مهم بپردازیم.

ابعاد

نکته مهمی که باید به آن توجه نمود، همخوانی ابعاد قسمت تعبیه شده برای گاز رومیزی بر روی کابینت و ابعاد خود گاز رومیزی است. معمولا گاز رومیزی در ابعاد استانداردی تولید میشود که میتواند این مشکل را برطرف نماید اما مشاهده شده است که در برخی موارد ابعاد محصول خریداری شده با قسمت تعبیه شده تناسب ندارد.

نکته مهم دیگری که در این باره باید به آن توجه نمود، هماهنگی ابعاد گاز رومیزی با هود نصب شده است تا هود بتواند به درستی کار خود را انجام دهد.

تعداد شعله

یکی دیگر از نکات مهمی که باید پیش از خرید اجاق گاز رومیزی به آن توجه نمایید، تعداد شعله اجاق گاز است. همانطور که میدانید، تعداد شعله اجاق گازهای رومیزی از یک شعله تا 6 شعله موجود است و انتخاب آنکه شما به چه تعداد شعله در گاز خود احتیاج دارید، کاملا متناسب با تعداد نفرات خانواده و میزان مصرف شما است.

همچنین هنگامی که به تعداد شعله ها توجه میکنید، حتما به فاصله بین شعله ها نیز دقت کنید؛ زیرا باید فاصله میان شعله ها به گونه ای طراحی شده باشد که بتوان قابلمه ها را بر روی شعله ها بدون هیچ گونه مشکلی قرار دهیم.

میزان مصرف انرژی

همواره مصرف بهینه انرژی در وسایل خانه و آشپزخانه، امری حیاتی است که این موضوع میتواند در کاهش هزینه های شما بسیار موثر باشد. در هنگام خرید اجاق گاز صفحه ای به میزان مصرف انرژی گازهای رومیزی دقت شود تا محصولی را خریداری نمایید که هزینه های هنگفتی را برای شما به بار نیاورد.

امکانات مناسب

اگر میخواهید مطمئن شوید گازی را که قصد خرید آن را دارید، در لیست بهترین گاز رومیزی موجود در بازار به شمار میرود، علاوه بر نکات گفته شده، باید به امکانات آن نیز دقت نمایید. برخی از این امکانات عبارتند از:

  • سر شعله های چدنی
  • ولوم های مقاوم در برابر حرارت
  • برخورداری از قفل کودک
  • مجهز به شیشه نشکن و ضد خش
  • برخورداری از ترموکوبل به جهت قطع اتوماتیک جریان گاز پس از خاموش شدن اتفاقی شعله ها
  • تمیز کردن راحت و آسان
  • عمر مفید بالا

برند تولید کننده

تولید کنندگان مشهوری در این زمینه وجود دارند که رضایت مشتریان آنان، نشان دهنده کیفیت بالای محصولاتشان است. برندهایی همچون اخوان، ایلیا استیل، آلتون، بیمکث و …، از بزرگترین تولید کنندگان گاز صفحه ای به شمار میروند و محصولات این برندها میتوانند گزینه های مناسبی برای خرید محسوب شوند.

برندهای مطرح تولید کننده گاز رومیزی معمولا برای جلب رضایت مشتریان خود، از خدمات پس از فروش مناسبی نیز استفاده میکنند و در این صورت خریداران میتوانند بدون دغدغه از محصولات این برندها، محصول مطلوب خود را خریداری نمایند.

بهترین گازهای رومیزی (صفحه ای) ایرانی و خارجی موجود در بازار

بهترین گاز رومیزی خارجی

آلتون

شرکت تولیدی صنعتی آلبا گاز که محصولات خود را با تجاری آلتون به فروش میرساند، یکی دیگر از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی لوازم آشپزخانه است. برند آلتون نامی آشنا برای خانواده هایی است که قصد خرید لوازم آشپزخانه دارند و در برخی موارد انتخاب اول مشتریان محسوب میشود.

برند آلتون برخلاف دیگر تولید کنندگان لوازم آشپزخانه، تمرکز خود را معطوف به انواع اجاق گاز، هود و فر توکار کرده است و محصولات خود را در سطح استانداردهای جهانی تولید و عرضه میکند. گروه تولیدی البا گاز با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و بهره مندی از افراد متخصص، به یکی از برترین تولید کنندگان داخلی پیشرو در نوآوری و کیفیت شناخته میشود.

فروشگاه اینترنتی نوین هوم، یکی از بزرگترین عاملین فروش محصولات آلتون به شمار میرود و تمامی محصولات آلتون همچون انواع اجاق گاز رومیزی و مبله، فر توکار و هود در فروشگاه نوین هوم موجود میباشد. شما میتوانید بهترین محصولات آلتون را با بیشترین تخفیف تنها در نوین هوم بیابید.

ایلیا استیل

برند ایلیا استیل شاید همانند دیگر تولیدکنندگان گفته شده، سابقه بالایی نداشته باشد اما این موضوع نمیتواند مانع از قرارگیری گازهای رومیزی این شرکت در لیست بهترین اجاق گازهای رومیزی موجود در بازار گردد. آغاز فعالیت ایلیا استیل از سال 1385 میباشد و در این 15 سال، ایلیا استیل توانسته است با تولید محصولات با کیفیت، اسم و رسمی برای خود دست و پا کند.

گاز رومیزی ایلیا استیل همانند دیگر گازهای رومیزی دیگر برندها، در فروشگاه نوین هوم موجود میباشد و شما میتوانید این نوع گاز رومیزی را با بالاترین تنوع و بهترین قیمت از این فروشگاه آنلاین خریداری نمایید.

استیل البرز

استیل البرز، شرکت خود را از سال 1371 راه اندازی کرده است و در مدت قریب به 30 سال فعالیت در این حوزه، به یکی از قطب های تولید لوازم آشپزخانه در ایران تبدیل شده است. کیفیت بالای محصولات آن سبب شده است تا محصولات آن به 40 کشور جهان صادر شود و بتواند در بازارهای بین المللی، با نمونه های خارجی رقابت نماید.

استیل البرز در داخل کشور نیز محبوبیت بالایی دارد و محصولات آن در خانه ایرانی ها به وفور دیده میشود. این برند در سال های گذشته چندین بار موفق به دریافت جایزه از جشنواره های مختلف شده است.

کن

شاید خیلی از افراد، برند کن را با هودهای آن به خاطر می آورند اما این بی انصافی است که گروه تولیدی کن در لیست تولیدکنندگان بهترین گاز رومیزی جایی نداشته باشد. شرکت کن فعالیت خود را از سال 1363 با تمرکز بر تولید هود آغاز نمود و دیری نپایید که هود های کن مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

پس از استقبال گسترده مردم، این گروه تولیدی اقدام به تولید دیگر لوازم آشپزخانه اعم از انواع اجاق گاز، سینک ظرفشویی، فر توکار و ماکروویو نمود و در حال حاضر یکی از بزرگترین گروه های تولیدی در این زمینه به شمار میرود.

محصولات ایرانی که در این بخش به آنها اشاره شد، در نوع خود بهترین هستند و در بازارهای جهانی مشتریان بسیاری دارند. البته برخی از افراد علاقه مند به خرید محصولات خارجی هستند و این موضوع هیچ مشکلی ندارد ولی در حال حاضر با قیمت سرسام آور دلار، خرید این محصولات که برتری خاصی به محصولات داخلی ندارند، عقلانی به نظر نمیرسد.

برخی از بهترین گازهای رومیزی خارجی عبارتند از:

بوش

شرکت آلمانی بوش، نامی پرآوازه در زمینه محصولات خانه و آشپزخانه محسوب میشود و محصولات برقی آن از جمله ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال، بسیار پرطرفدار هستند. این شرکت آلمانی در زمینه تولید اجاق گاز نیز فعالیت دارد و محصولات بوش در این بخش، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد.

دوو

گاز رومیزی خارجی دیگر، گاز رومیزی دوو است. دوو که یک شرکت تولیدی متعلق به کشور کره جنوبی است، محصولات بسیاری در زمینه لوازم آشپزخانه تولید میکند و یکی از بهترین تولیدکنندگان خارجی انواع اجاق گاز از جمله گاز رومیزی به شمار میرود. محصولات این شرکت را میتوانید در فروشگاه های بسیاری پیدا نمایید.

لوفرا

یکی دیگر از برندهای خارجی که گاز رومیزی آن در لیست بهترین گاز رومیزی خارجی موجود در بازار ایران به چشم میخورد، برند ایتالیایی لوفرا است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع اجاق گاز در ایتالیا به شمار میرود و محصولات با کیفیت آن به بازارهای ایران نیز وارد شده است.

سوالات متداول

بهترین گاز رومیزی ایرانی

گاز رومیزی چی بخرم؟

یکی از سوالات پرتکرار در مورد گاز رومیزی این است که ” گاز رومیزی چی بخرم؟ ” شما با مطالعه این مطلب میتوانید با بهترین گاز رومیزی موجود در بازار آشنا شوید و به پاسخ سوال خود دست پیدا نمایید.

گاز رومیزی چه مارکی خوبه؟

اگر به دنبال برندهای با کیفیت ایرانی میگردید، بهترین گاز رومیزی داخلی را میتوان در محصولات اخوان، آلتون، بیمکث، ایلیا استیل و … پیدا نمود اما اگر محصول خارجی مدنظر شما است، برندهای بوش، لوفرا و دوو میتوانند گزینه بسیار مناسبی به شمار آیند. البته با افزایش قیمت ارز، خرید محصولات خارجی صرفه اقتصادی ندارد.

گاز رومیزی شیشه ای بخرم یا گاز رومیزی استیل؟

این موضوع که گاز رومیزی شیشه ای بخرید یا گاز رومیزی استیل، کاملا به سلیقه و خواسته شما ارتباط دارد. گاز رومیزی شیشه ای زیباتر است و میتواند به آشپزخانه شما جلوه خاصی ببخشد ولی گاز رومیزی استیل از استحکام و دوام بالاتری برخوردار میباشد. البته امروزه بسیاری از نوع گاز رومیزی شیشه استیل استفاده میکنند که هر دو خصوصیات را با هم در اختیار داشته باشند.

خرید اجاق گاز رومیزی (صفحه ای) از نوین هوم

فروشگاه اینترنتی نوین هوم، یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین خرید لوازم خانه و آشپزخانه به شمار میرود که توانسته است بهترین محصولات برندهای مختلف را گردآوری نماید و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در این فروشگاه، همواره میتوانید از بالاترین تخفیفات بهره مند شوید و محصولات موردنظر خود را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

تنوع بالای محصولات موجود در نوین هوم سبب شده است تا مشتریان ما بیشترین حق انتخاب را داشته باشند و بدون نیاز به مراجعه به دیگر فروشگاه ها، محصول موردنیاز خود را در نوین هوم با قیمت مناسب بخرند.در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این گاز رومیزی دارید، میتوانید با کارشناسان نوین هوم تماس حاصل نمایید.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • افزودن به سبد خرید
  • تصویر
  • کد
  • امتیاز
  • قیمت
  • Stock
  • موجودی
  • توضیحات کوتاه
  • توضیحات
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات دیگر
  • افزودن به سبد خرید
برای بستن مقایسه خارج از محدوده کلیک کنید
مقایسه