پرفروش ترین و بهترین برند شیرآلات ایرانی

تاریخ انتشار ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

پرفروش ترین و بهترین برند شیرآلات ایرانی

اگر بخواهیم بدون هیچگونه تعصب نسبت به شیرآلات ایرانی صحبت کنیم، باید به این نکته اذعان کنیم که در زمینه تولید شیرآلات پیشرفت بسیار چشمگیری داشته ایم و امروزه تولید کنندگان داخلی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و در سطح استانداردهای جهانی تولید میکنند که این موضوع در ورود شیرآلات ایرانی به بازارهای بین المللی مشهود است.

کیفیت بالای شیرآلات ایرانی و رضایت عموم مردم از این محصولات ما را بر آن داشت تا در یک مقاله کامل به  پرفروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی بپردازیم و این برندها را به افرادی که با آنها آشنایی ندارند، معرفی نماییم. پس تا انتها ما را همراه نمایید.

چرا خرید شیرآلات با کیفیت اهمیت دارد؟

بیش از آنکه به موضوع اصلی در مورد شیرآلات ایرانی و بهترین شیرآلات ایرانی بپردازیم، لازم است که بدانیم چرا خرید شیرآلات با کیفیت اهمیت دارد؟ دانستن این موضوع میتواند در ادامه مفید باشد.

کیفیت شیرآلات را بر اساس چند ویژگی درنظر گرفته میشود. یکی از اصلیترین نکات در مورد کیفیت شیرآلات، جنس بدنه آنها است. بدنه شیرآلات از دو بخش پوسته داخلی و خارجی تشکیل میشود که هر دو قسمت از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

پوسته داخلی شیرآلات با کیفیت از جنس آلیاژ برنج است که در گذر زمان با آب واکنش ندهد. برخی از تولید کنندگان از سرب برای پوسته داخلی استفاده میکنند که پس از مدتی میتواند دچار واکنش با آب شود و سلامتی انسان ها را به خطر بیاندازد. همچنین پوسته خارجی شیرآلات نیز با روکش آبکاری میشود که کیفیت آبکاری به طور مستقیم با مقاومت شیر و عمر ارتباط دارد.

ویژگی مهم دیگری که نشان از کیفیت شیرآلات دارد، مصرف بهینه آب است. مصرف بهینه آب به طور مستقیم با هزینه های مصرفی شما ارتباط دارد و میتواند آن را کاهش دهد. بیشترین میزان مصرف آب در منازل، در بخش آشپزخانه و حمام مشاهده میشود که امروزه با استفاده از کارتریج با کیفیت میتوان مصرف آب را به بهینه ترین حالت خود رساند.

تمام این نکات نشان میدهد که خرید شیرآلات با کیفیت اهمیت بسیار بالایی دارد و در صورت خرید یک شیر معمولی، هزینه های جانبی بیشتری را متقبل خواهید شد. در حال حاضر شیرآلات ایرانی بسیار با کیفیتی وجود دارد که با خرید آنها میتوانید نیاز خود به یک شیر مناسب برطرف نمایید.

چرا شیرآلات ایرانی بخریم؟

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی

تولید کننده های داخلی با به روز کردن خود و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته، محصولات بسیار با کیفیتی تولید نموده اند که قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند و به جرأت میتوان گفت که چیزی از شیرآلات وارداتی کم ندارند. تولید اینگونه محصولات با کیفیت ایرانی توانسته است هموطنان را به خرید شیرآلات تولید داخل مجاب نماید.

شیرآلات ایرانی، کیفیت محصولات خارجی را در اختیار شما قرار میدهند اما قیمت بسیار پایینتری دارند. شیرآلات خارجی به دلیل قیمت بسیار بالای ارز، قیمت بسیار بالایی دارند و وقتی که همان کیفیت و امکانات را با خرید شیرآلات ایرانی میتوان به دست آورد، انتخاب عاقلانه خرید محصولات تولید داخل با قیمت کمتر است.

همچنین خرید محصولات با کیفیت ایرانی سبب دلگرمی تولید کنندگان و کارگران ایرانی میشود و میتواند به اشتغال بیشتر در کشور کمک نماید. تولید کنندگان با پشتوانه مشتریان خود تلاش میکنند تا محصولات با کیفیت تر و بهتر تولید نمایند تا مصرف کنندگان داخلی نیز از انتخاب خود پشیمان نشوند.

بیشتر بخوانید: بهترین گاز رومیزی ایرانی و خارجی

پرفروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی

پس از اینکه با دلایل اصلی خرید شیرآلات ایرانی آشنا شدیم، وقت آن رسیده است که پرفروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی را به شما معرفی نماییم. پیش از آنکه به معرفی این شیرآلات بپردازیم، ذکر این نکته لازم است که بدانید برای نوشتن این لیست از افراد متخصص در این حوزه کمک گرفته ایم تا بتوانیم راهنمایی درستی به شما دهیم.

این احتمال وجود دارد که لیست در ذهن برخی از افراد با لیستی که ما در این مقاله به آن میپردازیم، همخوانی نداشته باشد و این این امر کاملا طبیعی است؛ زیرا همواره در معرفی بهترین ها، اختلاف نظرهایی وجود دارد. ما با بررسی های کامل بر اساس معیارهای مختلفی همچون کیفیت شیرآلات، مواد اولیه به کار رفته در آن، شکل ظاهری و خدمات پس از فروش به این لیست 7 تایی رسیده ایم.

همچنین توجه نمایید که شیرآلات اشاره شده در این مقاله، همگی از لحاظ کیفیت فوق العاده هستند و نمیتوان گفت که شیرآلات یک برند نسبت به برند دیگر برتری محسوسی دارد.

  1. شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان، یکی از قدیمی ترین برندهای تولید کننده شیرآلات در داخل کشور محسوب میشود که تاسیس آن به بیش از 40 سال پیش برمیگردد. کارخانه این شرکت قدیمی در استان اردبیل قرار دارد و در حال حاضر، بیش از 3000 نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند. این برند با بهره مندی از دانش متخصصان داخلی و با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته، توانسته است شیرآلات بسیار با کیفیتی را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

محصولات قهرمان بر اساس جدیدترین و به روزترین استانداردهای ملی و بین المللی تولید میشوند و در بازارهای جهانی نیز شیرآلات قهرمان به فروش میرسند. قهرمان در سال 1398 به عنوان برند برتر در کیفیت و تنوع شیرآلات ساختمانی شناخته شد. همین نکات سبب شده است تا نظر اغلب کارشناسان برای رتبه اول این لیست، شیرآلات قهرمان باشد.

برای مشاهده بیشتر محصولات قهرمان، به صفحه شیرآلات قهرمان مراجعه نمایید.

  1. شیرآلات کی دبلیو سی (KWC)

رتبه دوم پرفروش ترین شیرآلات ایرانی متعلق به شیرآلات کی دبلیو سی است. شیرالات کی دبلیو سی حدود 140 سال از ابتدای فعالیت آن میگذرد و این برند تولید کننده شیرآلات در اصل یک برند سوئیسی است که در اکثر کشورهای دنیا یک برند سرشناس میباشد.

شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران در سال 1363 با انتقال تکنولوژی از شرکت KWC، توانست تولید شیرآلات کی دبلیو سی را تحت لیسانس شرکت سوئیسی تولید کند و محصولات خود را مطابق با استاندارد های این شرکت عرضه نمایند. کارخانه تولید شیرآلات کی دبلیو سی مجهز به ریختگری، ماشین کاری، پولیش، آبکاری و قالب سازی است و تمامی فرآیندهای تولید شیرآلات را به صورت کامل در کارخانه خود انجام میدهد.

تنوع بالادر طرح و رنگ و همچنین کیفیت فوق العاده از مهمترین خصوصیات شیرآلات کی دبلیو سی است. این برند در زمینه هایی مانند شیرآلات ظرفشویی، شیرآلات روشویی، شیرآلات حمام، شیرآلات توالت، شیرآلات توکار و شیرآلات هوشمند چشمی محصولات بسیار با کیفیتی دارد و افراد میتوانند متناسب با سلیقه خود، یکی از محصولات کی دبلیو سی را برگزینند.

برای مشاهده بیشتر محصولات کی دبلیو سی، به صفحه شیرآلات کی دبلیو سی (KWC) مراجعه نمایید.

  1. شیرآلات راسان

شیرآلات راسان پس از شیرآلات قهرمان و شیرآلات کی دبلیو سی، عنوان پرفروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی را از آن خود کرده است و در لیست بهترین شیرآلات ایرانی، رتبه سوم را در اختیار دارد. شیرآلات راسان در ابتدا فعالیت خود را با واردات شیرآلات آلمانی آغاز کرد اما پس از یک مدت کوتاه شروع به تولید شیرآلات داخلی اما با کیفیت نمونه های اروپایی نمود.

شیرآلات راسان نیز همانند دو برند ذکر شده توانسته است در طول مدت فعالیت خود، محصولات بسیار با کیفیتی تولید نماید که از تمامی استانداردهای جهانی برخوردار باشند و بتوانند به بازارهای بین المللی راه پیدا کنند. آبکاری بدنه شیرآلات راسان نیز بسیار مشهور است و این فعالیت به وسیله دستگاه PVD و در شرایط خلاء انجام میشود تا آبکاری بسیار ظریفی بر روی شیرآلات راسان صورت گیرد.

برای مشاهده بیشتر محصولات راسان، میتوانید به صفحه شیرآلات راسان مراجعه نمایید.

  1. شیرآلات شودر

یکی دیگر از پرفروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی، شیرآلات شودر است. این برند ایرانی که عمر فعالیت آن به 30 سال میرسد، از پیشگامان عرصه تولید شیرآلات در داخل کشور به شمار میرود و هدف خود را بر روی تولید محصولات با کیفیت و کسب رضایت حداکثری مشتریان داخلی و خارجی گذاشته است. عمل به این هدف سبب شده است تا شیرآلات شودر به عنوان یکی از بهترین شیرآلات ایرانی در ذهن مصرف کنندگان ثبت شود.

طراحی به روز، به کارگیری از فناوری های پیشرفته، کیفیت بالا و خدمات پس از فروش مناسب سبب شده است تا شیرآلات شودر بتواند خود را برندی با استانداردهای جهانی نشان دهد و سطح کیفیت صنعت شیرآلات ایران را بهبود ببخشد. توجه به جزئیات به طور ویژه مصرف بهینه آب، نکته ای میباشد که شودر همواره مدنظر خود قرار داده است و همین نکته استقبال مصرف کنندگان را به همراه داشته است.

برای مشاهده بیشتر محصولات شودر، میتوانید به صفحه شیرآلات شودر مراجعه نمایید.

  1. شیرآلات کسری

شیرآلات کسری که فعالیت خود را از سال 1367 با واردات تجهیزات بهداشتی شروع کرد، با احساس نیاز مردم به شیرآلات با کیفیت، کار تولید شیرآلات خود را از سال 1381 و با به دست آوردن تجربه کافی در این زمینه، آغاز نمود. اگرچه که عمر فعالیت شیرآلات کسری به دو دهه نمیرسد اما تولید محصولات بسیار با کیفیت ما را مجاب نمود که این برند را در رده پنجم بهترین شیرآلات ایرانی قرار دهیم.

اخذ گواهینامه های معتبر از ایران و اروپا، نشان میدهد که این برند در راه درستی قرار دارد و میتواند در سالیان پیش رو خود را به رتبه های بالاتر پرفروش ترین شیرآلات ایرانی برساند. در حال حاضر گروه تولیدی شیرآلات کسری با برخورداری از 150 محصول در طرح و رنگ مختلف، توانسته است حضور موفقی در داخل و خارج کشور داشته باشد.

  1. شیرآلات درخشان

شیرآلات درخشان نیز از تولید کنندگان قدیمی این حوزه محسوب میشود که در میان فروشندگان و مصرف کنندگان از جایگاه و اعتبار بالایی برخوردار است. این برند با بیش از 30 سال سابقه موفقیت آمیز در تولید شیرآلات آشپزخانه، شیرآلات حمام و شیرآلات توالت، امروزه فروش بسیار مناسبی را تجربه میکند و به عنوان یکی از پرفروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی به حساب می آید.

طراحی زیبا و کیفیت بالای شیرآلات درخشان، مهمترین ویژگی هایی است که سبب شده مشتریان این برند را نیز همواره در گزینه های خرید خود، درنظر داشته باشند.

  1. شیرآلات البرز روز

آخرین برند در لیست بهترین و پرفروش ترین شیرآلات ایرانی، شیرآلات البرز روز است. شیرآلات البرز روز که از تولید کنندگان نوظهور در زمینه تولید شیرآلات محسوب میشود و از فعالیت تولیدی آن یک دهه میگذرد، اما در همین مدت کوتاه محصولات بسیار با کیفیتی تولید نموده است که ما را قانع نمود لیاقت حضور در جمع بهترین شیرآلات ایرانی را دارد.

برای مشاهده بیشتر محصولات البرز روز، میتوانید به صفحه شیرآلات البرز روز مراجعه نمایید.

شیرآلات البرز روز محصولات خود را در زمینه های مختلف مانند شیرآلات مورد استفاده در آشپزخانه، حمام و توالت تولید میکند و تمامی آنها از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار میباشند. تنوع بالا و تولید در رنگ های مختلف، از مهمترین ویژگی های شیرآلات البرز روز محسوب میشود که سبب افزایش فروش محصولات آن شده است.

این 7 برند تولید کننده شیرآلات، درحال حاضر به عنوان بهترین شیرآلات ایرانی محسوب میشوند. البته این لیست به همینجا ختم نمیشود و در آینده نزدیک تولید کننده های دیگری نیز میتوانند به این لیست راه پیدا نمایند که ما آنها را به لیست بهترین شیرآلات ایرانی اضافه میکنیم.

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی تقریبا در یک بازه مشخص هستند و آنچنان تفاوتی بین برندهای مختلف دیده نمیشود. دلیل این موضوع هم این است که تمامی این برندها تلاش میکنند که محصولات آنها از بهترین مواد اولیه و بیشترین امکانات برخوردار باشند که همین موضوع باعث میشود قیمت بهترین برندهای تولید کننده شیرآلات، نزدیک به یکدیگر باشد.

شیرآلات فروشگاه اینترنتی نوین هوم

شما در فروشگاه اینترنتی نوین هوم به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های خرید آنلاین لوازم خانه و آشپزخانه، به پرفروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی دسترسی دارید و میتوانید شیرآلات مورد نیاز خود در هر زمینه مانند شیرآلات ظرفشویی، شیرآلات دستشویی و شیرآلات حمام را تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی نوین هوم تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا، تضمین کیفیت و قیمت به فروش میرساند و علاوه بر این نکات، برای مشتریان خود تخفیف های ویژه ای را درنظر گرفته است تا بتوانند محصولات مورد نیاز خود را با قیمت های بسیار پایینتر از فروشگاه های دیگر خریداری نمایند.

در صورت هرگونه پرسش در مورد شیرآلات ایرانی، میتوانید با همکاران ما در نوین هوم تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها در این زمینه بهره مند گردید.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • افزودن به سبد خرید
  • تصویر
  • کد
  • امتیاز
  • قیمت
  • Stock
  • موجودی
  • توضیحات کوتاه
  • توضیحات
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات دیگر
  • افزودن به سبد خرید
برای بستن مقایسه خارج از محدوده کلیک کنید
مقایسه